a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a

Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen en antwoorden.
Staat uw vraag er niet bij? Mailt u dan naar patio@erasmusmc.nl of bel tussen 8.00 en 16.30 uur naar telefoonnummer 010-7041202.
Waar precies vind ik PATIO?
Wat zijn de openingstijden van PATIO?
Kan ik online een afspraak maken met de ondersteuningsconsulent?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om online een afspraak te maken. Mailt u voor het maken van een afspraak naar ocpatio@erasmusmc.nl of neem contact op met ons op 010-7041202.
Waar laat ik mijn auto als ik PATIO bezoek?
Voor de ingang van PATIO is het niet mogelijk om uw auto voor langere tijd te parkeren. Wel kunt u uiteraard altijd iemand afzetten. De parkeergarages van het Erasmus MC bevinden zich op loopafstand van PATIO. U heeft de keuze uit verschillende garages: Museumparkgarage, Westzeedijkgarage, of de garage aan de Wytemaweg.
Zijn er kosten verbonden aan de diensten van PATIO?
Wanneer ik een boek of iets anders wil kopen bij PATIO, kan ik dan contant betalen?
Het is bij PATIO alleen mogelijk om contant te betalen.
Als ik opgenomen ben in het Erasmus MC, hoe kom ik dan bij PATIO?